Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Feb 2025 08:27:40 +0200

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/12072 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Rääsa küla, 13129 Savala-Arvila 
tee // Aaviku // Eliise // Ilumäe // Juhani // Kaalu // Kadaka // Kadaka tee 
// Keskoja // Kivistikupõllu // Koolme // Koolme tee // Koolmenurga // 
Krautmani // Kreisi // Kulbi // Kulbivarre // Kuldama // Kuldnoka // Kuusiku 
// Kärbo // Kärbo tee // Lauda // Liivakünka // Linaaugu // Looga // 
Mardimetsa // Mardipõllu // Mardirahva // Metsa-Kivistiku // Metsamüüri tee 
// Metsanurga // Metsaserva // Muraka // Männiku // Nauri // Noormetsa // 
Nurme // Nõmme // Ojamaa tupiktee // Paekünka tee // Paemurru // Pistriku // 
Rabaveere // Räägu // Rääsa koolimaja // Rääsa-Ojamaa tee // Sauli // Silo 
// Soosaare // Suur-Kivistiku // Tahavälja // Uustalu // Vapra // Velda // 
Viinamarja // Villetsi // Vilu // Väike-Nurme tee (Ühisveevärgitorustik) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Teid kaastakse EhS § 54 lg 5 alusel 
kasutusloa eelnõu menetlusse, kuna ehitis võib Teie õigusi või huve 
puudutada. Tulenevalt EhS § 54 lg 8 kui arvamuse andja ei ole kümne päeva 
jooksul kasutusloa eelnõu saamisest arvates arvamust avaldanud ega ole 
taotlenud tähtaja pikendamist eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi 
kasutusloa eelnõu kohta arvamust avaldada, kui seaduses ei ole sätestatud 
teisiti.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27255260>  (menetlus nr: 
457704), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 14.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister